Como o facemos?
Cada un ten un pau dunha cor que leva escrito o seu nome. Pomos as diferentes opcións sobre a mesa e cada un coloca o seu pau na opción escollida, explicandolle ó resto o porqué da súa decisión. Logo facemos reconto e comprobamos o resultado.
Desta maneira, os nenos inícianse no acto democrático de votar, aprendendo a expresar as súa opinións e intereses, o cal moitas veces implica tamén o feito de dialogar e negociar cos seus compaleiros co fin de conseguir o resultado desexado. Isto é moi importante, xa que, tendo en conta as opinións e gustos dos seus compañeiros, os nenos van superando a fase egocéntrica que os caracteriza nestas idades.
Esta dinámica axúdalles tamén a aprender a autoregularse e controlar a súa frustración en caso de que o resultado non sea o esperado. Coñecendo e espectando outros puntos de vista.
Finalmente, facendo o reconto e escribindoo na nosa pizarra traballamos tamén a medida e comparación de cantidades, así como a lectoescritura.
Velaquí unha desas actividades pequenas pero cun gran contido.
Desta maneira, os nenos inícianse no acto democrático de votar, aprendendo a expresar as súa opinións e intereses, o cal moitas veces implica tamén o feito de dialogar e negociar cos seus compaleiros co fin de conseguir o resultado desexado. Isto é moi importante, xa que, tendo en conta as opinións e gustos dos seus compañeiros, os nenos van superando a fase egocéntrica que os caracteriza nestas idades.
Esta dinámica axúdalles tamén a aprender a autoregularse e controlar a súa frustración en caso de que o resultado non sea o esperado. Coñecendo e espectando outros puntos de vista.
Finalmente, facendo o reconto e escribindoo na nosa pizarra traballamos tamén a medida e comparación de cantidades, así como a lectoescritura.
Velaquí unha desas actividades pequenas pero cun gran contido.
:)
A jugar
ResponderEliminarMe encanta!
ResponderEliminarXENIAL!!!
ResponderEliminar